好友
| for ($i=1; $i<=$rowp; $i++) { $fuid = $rsp[$i]['tid']; echo ""; } ?> |
| 贊助網站 |
![]() |
Damon 的 試音 |
| 顯示所有 52 個回應 |
![]() |
Sunbrella : 好耐冇聽你d歌喇~仍然係咁好聽呀~!!^^ |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
尹星雨 : Damon既歌,即刻入黎聽,果然冇退步,依然有水準,一流! |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
小迭 : 來了=]好聽就唔洗講啦,,,一貫風格~~把聲都係好迷人呢xP 正!! |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
*~熊仔~* : 好耐冇聽你唱歌 lu...仍然係咁有水準咁好聽....^o^ |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
小草公主 : 把聲依然係咁 lum ... 唱得依然係咁好 ... 唔支持你都唔得啦^^ |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
秋本.明 : HELLO^^~! |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
@~發毛蘋果~@ : OMG!! u finally posted a song here lah meh? i was pretty busy the whole day today...couldn't bar the 1st place tim...will listen to it and support u after work tomorrow~ @.@" |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
||希|| : 咁耐未post過,風采依然!^^ 好正! 支持! |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
*牛奶bb* : 好好聽呀~支持!!!!!!!^.^ |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
傻哭 : good! 把聲一樣咁有味道 |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
奈格 : Damon公子返來咯!快D同發毛蛇果錄番首合唱歌啦,點解唱歌好聽既人硬係咁忙架? |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
loubiebaby : 又一佳作!!!!!聽過好多你0既作品,你唱歌真係好掂呀!!! keep posting lar!!^^ support!! |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
*ivy : DAMON.... SUPPORT. |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
§祝─君─好§ : 哇 damon~! 就算唔熟你 都一定識你啦 你d歌咁正! |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
sky_kwan : 巧聽ar~support+4~ |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
@~發毛蘋果~@ : wah,the last part is hard wor,good try hong!! ur mandarin is much better than mine! 都唔掙在聽咪你先訓,i did OT and slept for 3-4 hrs at these few nights. i'm gonna be dead soon. just to remind u..i owe u two songs, and u STILL own me TWO as we |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
Aimar~ : 嘩勁好聽~把聲都得咁正..支持 |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
*ivy : 準備要返學添...聽咗少少...國語都唱得好有feel..呵.. 放學再返黎!!!..支持DAMON哥^^ |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
vcent : always and must support u GO GO GO DAmon |
| 於 05年6月 回應 |
![]() |
美妮bb : damon呀!!!!尋日出左去食飯就到到23喇><好後呀><仲未有得聽tim呀~番到屋企先聽~ |
| 於 05年6月 回應 |