贊助網站
  相片  




 
初二 - 開年 
 來自相簿 : 舊有照片
張相縮得好細呀!!嗚~ 今年媽媽攪好多野喎,有煎埋(話食左e年唔擾冇得食喎,不過,入面唔可以空心既,唔得做"空心老官"喎,所以放左兩粒花生)...仲有煎魚呀,年年有餘呀嗎;同埋年糕,唔知大家睇唔睇到有d白色粒粒呢,係呀!!發毛呀!!不過唔怕,豬年發到咋咋聲!!哈哈!!
圖片網址 . 論壇引用
 
 
於07年2月發佈